3 campanii mari online pentru femei

Există tot mai multe campanii online care targetează femeile, în mod special, cu scopul de a le motiva să devină mai puternice atât în online cât și în offline, pentru a le ajuta să răzbată într-un mediu dominat de bărbați și pentru a elimina prejudecățile cu care se confruntă. Uitați 3 exemple de campanii reușite:

1. UN Women: Search Engine Campaign

UN Women este un ONG internațional care luptă pentru egalitatea dintre sexe, eliminarea discriminării împotriva femeilor, protejarea drepturilor omului și emanciparea femeii. Această organizație a creat o campanie, în online, care utilizează datele colectate de la Google pe cei mai populare termenii de căutare. Cele mai des folosite sintagme pe Google sunt orientate spre atitudini sexiste și misogine. În mod evident, se pare că lumea nu a evoluat atât de mult pe cât credem noi. Îmi place această campanie că s-a axat pe  căutările de pe Google pentru a demonstra nedreptățile prin care trec femeile zilnic. Și, cine știe, poate putem schimba ceva. Mai jos aveți pozele campaniei care chiar fac 1000 de cuvinte.

un-women-search-engine-campaign-1 un-women-search-engine-campaign-2 un-women-search-engine-campaign-4 UN-Women-Search-Engine-Campaign-feeldesain3

 

sursa

2. Helping Women Get Online Campaign

Doar 30% dintre populația Indiei în online este de sex feminin și însuși Google își propune ca obiectiv creșterea acestui număr la 50 de milioane de femei, pe an, active online în India. Tocmai pentru că internetul oferă atât de multe avantaje – informare, divertisment, cunoaștere – Google vrea să ajute femeile din India să devină mai puternice online și să se folosească de această unealtă pentru a se dezvolta și pe plan personal. Google susține că internetul poate îmbunătăți imagine de sine a femeii, o poate ajuta să se exprime mai bine, să găsească noi oportunități, să învețe și să devină mai puternică. Împreună cu partenerii săi, Google dorește să educe femeile și să le explice cum poate internetul să le îmbunătățească viața. Uneltele utilizate sunt platforme online care explică tehnici de bază din online, cursuri offline și un helpline gratuit special pentru femeile care au nevoie de informații referitoare la utilizarea internetului. Priviți promo-ul de mai jos:

sursa

3. You’re Not A Princess Ad Campaign

Faptul că nu ești prințesă este un lucru bun. :) Ești o persoană reală cu un viitor real în față. Această campanie, dezvoltată de Mercy Academy – școală de fete, vrea să pregătească fetele din școala generală pentru viață și pentru a se integra într-o societate în care femeile au aceleași șanse de reușită ca bărbații. Drăguță idee.

mercy-ads-collage

sursa

Comments

comments

Leave a Reply