The Hunger Games: Catching Fire cronică

the-hunger-games-catching-fire-international-trailer-headerN-am să fiu obiectivă în cronica acestui film. Cât de obiectivă poți fi atunci când cartea după care s-a făcut filmul este cartea ta preferată?

Catching Fire este a doua parte a trilogiei The Hunger Games care continuă povestea lui Katniss și a lui Peeta care trebuie să ia parte la Victor’s Tour, după ce au ocolit puțin regulile ediției a 74a din Jocurile Foamei, și au ieșit amândoi câștigători, sau, mă rog, singurii supraviețuitori. Și din cauza revoltelor care au loc în districte, Capitoliul decide să le ia și ultima speranță a oamenilor, organizând o ediție specială a The Hunger Games cu învingătorii jocurilor trecute. Ceea ce se întâmplă mai departe, în cadrul Jocurilor, depășește orice imaginație și orice scenariu ai avea în minte. Oare vor mai avea șansa să scape amândoi?

Îmi plac multe lucruri la acest film. Originalitatea și complexitatea poveștii, construcția personajelor care rămân fidele trăsăturilor pe care le au, efectele speciale, întorsăturile de situație pe care pur și simplu nu ai cum să le ghicești și suspansul pe care îl creează. Filmul încearcă să te învețe că poți răzbate și fără să-ți compromiți valorile, că uniți, oamenii pot schimba lumea și că dacă ai speranță, e tot ce-ți trebuie pentru a lupta în continuare.

Acum, faptul că știi ce se întâmplă dinainte în film cam face toate situațiile triste pentru că mă uitam la fiecare personaj și știam exact cum o să moară. Dar filmul tot a reușit să mă surprindă, e dramatic, puternic, inspirațional și arată cât de important este să ai curaj. Am cam stat pe marginea scaunului ca un fan obsedat.

The Hunger Games este un film excepțional, printre cele mai bune din genul lui, și îl recomand tuturor. Eu aș putea vorbi despre film la nesfârșit dar mai bine vă las pe voi să-mi spuneți ce credeți după ce-l vizionați.

catching-fire1